Moda i inne fenomenalne zjawiska

W tym roku modne będzie wszystko. Bo ja tak zarządziłam. Żartuje, nie zarządziłam. Ale przeglądałam gazetę i doszłam do tego właśnie wniosku. Na stronie trzeciej sugerowano, że trzeba chodzić wyłącznie w białych koszulach. Natomiast już na stronie czwartej było napisane, że body imitujące łuski kolorowej rybki to więcej niż hit sezonu, to obowiązek! I weź tu człowieku miej rozum i nie oszalej.

216H

A co do gazet to mam ten głupi nawyk kupowania ich i nieczytania. Sięgam po nią czasem z nudy, czasem dlatego, że akurat mam taki kaprys, a czasem po prostu po to, by się trochę odmóżdżyć. I zawsze, ale to zawsze z myślą, że tym razem to już na pewno ją przeczytam. I to w dodatku od deski do deski #na_bogato. No a później, wiadomo, wychodzi jak zwykle. Owszem przeglądam ją. Ale równie szybko odkładam na odpowiednią chwilę, bo są rzeczy ważne i priorytety. Wtedy biedaczka, z piękną panią z fotoshopu na okładce, leży gdzieś obok łóżka, albo na biurku. Ewentualnie za biurkiem. I czeka. Czeka. No i jak już się doczeka to mi się wtedy nie chce. Ot tak, nie i koniec. I kropka. I wielokrotnie się zastanawiałam czy ktoś jeszcze tak ma i doszłam do wniosku, że to doprawdy fenomenalne zjawisko. I że zdarza się wyłącznie wyjątkowym ludziom. No chyba, że się myliłam, to już inna sprawa.

Kylie

Jedna uwaga do wpisu “Moda i inne fenomenalne zjawiska

Skomentuj

